Časté dotazy zákazníků

Vzhledem k tomu, že se některé vaše dotazy velice často opakují, sepsali jsme je níže spolu s vysvětletním

Předtím, než nás budete kontaktovat si tyto odpovědi prosím pečlivě prostudujte, je velmi pravděpodobné, že jsme zodpověděli i váš dotaz.
Pokud je váš dotaz níže zodpovězen, vyhrazujeme si právo na vaši zprávu neodpovídat!

Nepamatujete si heslo k vašemu účtu nebo heslo nefunguje?

Nevadí můžeme vám ho poslat e-mailem.

Potřebujete změnit údaje o vás nebo o vašem zvířátku?

Po přihlášení k vašemu účtu můžete v záložce Majitel měnit údaje o vás a v záložce Vaše zvířátka údaje o zvířátkách
Každou změnu je potřeba potvrdit kliknutím na zelené tlačítko Uložit ve spodní části obrazovky. (toto tlačítko se zobrazí až ve chvíli, kdy nějaký údaj upravíte)

Při registraci jsme zadali špatnou e-mailovou adresu a nemůžeme registraci dokončit

Nevadí, přihlaste se do registru zadaným uživatelským jménem a heslem.
Následně máte možnost zadat novou e-mailovou adresu a na ni si zaslat informace k dokončení registrace.

Jak změnit majitele registrovaného zvířete?

Změnu majitele registrovaného zvířete lze provést následujícími způsoby:

1. Původní majitel smaže svůj účet a nový majitel si založí nový
2. Pokud původní majitel není schopen nebo ochoten vymazat příslušné zvíře z registru, je třeba, aby nám nový majitel poslal kopii kupní smlouvy nebo očkovacího průkazu zvířete (nebo jiného nabývacího dokladu), ve kterém bude uveden jako majitel. Následně vyřadíme zvíře z evidence u původního majitele a nový majitel si založí účet nový.

Jak získám certifikát o registraci zvířátka?

Po přihlášení do svého účtu si můžete u jednotlivých registrovaných zvířatek certifikát stáhnout.

Nebyla nám zaslána identifikační známka

Nejpravděpodobnější příčinou je vybraný typ registrace.
Zkontrolujte zda jste objednali registraci jejíž součástí je identifikační známka.

Ztratili jsme identifikační známku

Nevadí, novou známku si vždy můžete objednat po přihlášení do svého účtu.

Máte potíže s přečtením QR kódu na identifikační známce?

Nevadí, i bez čitelného QR kódu je známka funkční.
Na druhé straně známky je také evidenční číslo, které po zadání do vyhledavače https://www.help4pet.cz/vyhledani-zvirete zvíře vyhledá.
Novou známku si vždy můžete objednat po přihlášení do svého účtu.

Stalo se vám, že jste při zadávání údajů o vás nebo o zvířátku udělali chybu?

Nevadí, po přihlášení k vašemu účtu můžete v záložce Vaše zvířátka měnit údaje o zvířátkách a v záložce Majitel údaje o vás.
Každou změnu je potřeba potvrdit kliknutím na zelené tlačítko Uložit ve spodní části obrazovky. (toto tlačítko se zobrazí až ve chvíli, kdy nějaký údaj upravíte)

Jak dlouho trvá zpracování platby?

V případě, že byla zvolena platba kartou, je zpracována okamžitě, pokud byla zvolena platba převodním příkazem, je nutné několik dní vyčkat, než bude platba provedena a zaúčtována.
Po zaúčtování bude účet zvířete automaticky aktivován a pokud je objednána registrace se známkou bude známka ihned odeslána.
Z vaší strany není třeba žádná další akce.

Jak je to se státním/národním registrem?

K dnešnímu dni skutečně státní nebo národní registr neexistuje.
Registr psů které ve svém názvu používají slova národní/státní/centrální evidence atp. pouze zneužívají neznalost majitelů psů za účelem získání privátních informací o majiteli.
Takovéto jednání by se dalo považovat za nekalou konkurenci.

Skutečný státní „Centrální registr psů“ bude spuštěn v roce 2022.
Předpokládáme, že výše uvedený registr nebude schopen předávat informace o ztracených/nalezených zvířatech.

Musím nechat psa očipovat?

Ano. Podle Zákona č. 166/1999 Sb. v platném znění je od 1. ledna 2020 zavedena povinná identifikace psů.
Identifikace musí být prováděna v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a rady (EU) č. 576/2013 ze dne 12. června 2013

Čipování psů není pouhým rozmarem státu, ale chrání naše zdraví. Pokud vás kousne cizí pes, chcete mít jistotu, že pes, který vás pokousal byl skutečně očkován proti vzteklině. Jediným důkazem řádného očkování je kombinace čipu a očkovacího průkazu.
Kdo psa očipovat nenechá vystavuje se jednak riziku poměrně vysoké pokuty a druhak velkým problémům v případě, že pes někoho zraní.
Majitel neočipovaného psa, není schopen dokázat, že byl pes řádně očkován. Ponese tak náklady na případnou preventivní léčbu pokousaného, jeho ušlý zisk a podobně.

Jednoduše řečeno, každý majitel psa má povinnost nechat psa u veterináře očipovat. Veterinář číslo čipu zapíše do průkazu psa a následně dojde k registraci do některého z registrů buď veterinářem anebo přímo majitelem.

Uvedené právní normy jsou ke stažení zde:
Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) č. 576/2013
Zákon č. 166/1999 Sb. v platném znění

Co je to čip a jak funguje?

Čip je malé pasivní elektronické zařízení zhruba velikosti zrnka rýže, schopné uchovat v paměti různé informace, v našem případě identifikační číslo zvířete.

Pokud se k tomuto zařízení na blízkou vzdálenost přiblíží speciální čtecí zařízení, čip se nabije a předá zařízení uloženou informaci.

Čip neumožňuje nepřetržité sledování pohybu uzvířete ani jeho vyhledání na velkou vzdálenost. Je to pouze paměťové médium, které samo o sobě nevysílá žádné informace.

Platí se registrace nového zvířete jednorázově, měsíčně či ročně?

Registraci platíte pouze jednou a to podle zvoleného typu.

Další poplatky jsou účtovány pouze v případě vylepšení typu registrace anebo při objednání nové identifikační známky.

Jak registr funguje?

Nejprve je třeba aby majitel psa či jiného zvířete označeného identifikačním čipem vyplnil registrační formulář se svými kontaktními údaji a údaji o registrovaném zvířeti. Tyto údaje může samozřejmě kdykoliv upravovat a přidávat další zvířata.

Druhá část přichází v případě, že dojde ke ztrátě zvířete. Případný nalezce navštíví s nalezencem veterinárního lékaře, případně policii nebo jinou instituci vybavenou čtečkou identifikačních čipů. Přečetené 15-ti místné číslo čipu poté zadá do vyhledávání v registru (vyhledávat je možné také podle tetování, pokud je jím zvíře označeno). V případě, že bude v registru zvíře nalezeno, bude nálezci neprodleně sdělen konakt na majitele. V případě, že nám nálezce poskytne telefonní číslo odešleme ho majiteli a ten může nálezce kontaktovat sám. Pak už vše záleží na domluvě nálezce a majitele.

Jak nahlásit ztracené zvíře?

Po přihlášení do vašeho účtu máte u zvířat s typem registrace Standard nebo Prémium možnost nahlásit jejich ztrátu.
Nahlášená zvířata jsou zobrazena v sekci Ztracená zvířata na stránkách registru spolu s vašimi kontaktními informacemi.

Pokud je ztracené zvíře nalezeno, můžete opět po přihlášení k účtu pátrání zrušit.

Tato služba není nijak zpoplatněna.

Vzhledem k tomu, že páníčkové zapomínají rušit vyhlášená pátrání, odstraňujeme zvíře ze seznamu pohřešovaných po uplynutí 7 dnů od nahlášení ztráty.

Pokud vlastníte type registrace BASIC/BASIC+, můžete typ registrace změnit/povýšit po přihlášení do svého účtu a uhrazení příslušného doplatku za službu STANDARD nebo PREMIUM.

Jaké typy registrace jsou k dispozici?

Typ registrace
PREMIUM
STANDARD
BASIC+
Cena
399,-
299,-
199,-
Nerezová známka
Ano
Ne
Ne
Registrace ČR
Ano
Ano
Ano
Fotografie zvířátka
Ano
Ano
Ano
Očkovací průkaz - online
Ano
Ano
Ano
Odčervení - evidence online
Ano
Ano
Ano
Nahlášení ztráty
Ano
Ano
Ne
SMS upozornění na vyhledávání
Ano
Ano
Ne
SMS připomenutí očkování
Ano
Ano
Ne
SMS připomenutí odčervení
Ano
Ano
Ne

Co znamenají jednotlivé položky u typů registrace?

Nerezová známka - po dokončení registrace zvířátka vám automaticky zašleme nerezovou identifikační známku s QR kódem

Registrace ČR - základní funkce, zvířátko lze dohledat na stránkách registru podle čísla jeho čipu

Fotografie zvířátka - k vašemu zvírátku můžete do registru nahrát jeho fotografii a usnadnit tak jeho identifikaci v případě ztráty

Očkovací průkaz online - ve správě vašeho účtu si můžete evidovat plánovaná i provedená očkování vašeho zvířátka

Odčervení evidence online - ve správě vašeho účtu si můžete evidovat plánovaná i provedená odčervení vašeho zvířátka

Nahlášení ztráty - v případě ztráty zvířátka můžete v registru označit datum a místo ztráty, zvířátko bude zobrazeno v sekci Ztracená zvířata

SMS upozornění vyhledávání - pokud bude někdo vyhledávat vaše zvířátko v registru odešleme vám upozornění na váš telefon

SMS upozornění očkování - automaticky odešleme upozornění na blížící se plánované očkování na váš telefon

SMS upozornění odčervení - automaticky odešleme upozornění na blížící se plánované odčervení na váš telefon

Vaše jméno:
Váš e-mail:
Váš telefon:
S čím vám můžeme pomoci:

Vyplňte prosím všechna pole.

Tento web využívá cookies pro správné fungování a zvýšení vašeho pohodlí. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. O cookies

Tento obchod je určen pouze pro veterinární lékaře

Před nákupem se prosím přihlaste

Pro plnou funkčnost těchto stránek je nutné povolit JavaScript.
Zde jsou instrukce jak povolit JavaScript ve Vašem webovém prohlížeči.